Kinderkoor Daniël

Kinderkoor ‘Daniël’ is opgericht in januari 2013 en valt onder de hervormde gemeente van Oosterwolde. Toen kinderkoor Daniël 10 jaar bestond is dit gevierd met een jubileumconcert. Het koor wordt begeleidt door Margreet van Ittersum en Agatha Sollie

Repetitieavond

Het koor repeteert elke donderdagavond achter de hervormde kerk van Oosterwolde (Groote Woldweg 26) voor de kinderen vanaf groep 2. Tijdstip van 18.30 tot 19.15 uur.
Er wordt gezongen vanaf de eerste donderdag van september t/m ongeveer half mei. Dit hangt af van de agenda van optredens die het koor heeft.

Repertoire

Het repertoire bestaat uit geestelijke (kinder)liederen en psalmen en sluit aan bij de grondslag van de hervormde kerk.

Optredens

Het koor zingt tijdens kindersamenkomsten van de hervormde gemeente van Oosterwolde maar ook in diverse verzorgingstehuizen.

Contributie

De kosten zijn 1 euro per kind per repetitieavond. Dit geld wordt op de avond zelf ingeleverd.

Contact

Wil je meer informatie over het kinderkoor of lijkt het je leuk om een keer te komen kijken? Neem dan contact op met Margreet van Ittersum of Agatha Sollie (06 28035450).